Απόσπασμα από το «θρίλερ»

«θρίλερ»

απόσπασμα

Μετά από μια διαμονή λίγων ημερών στο λιμάνι του κουβέϊτ ξεκινήσαμε για ένα σύντομο ταξιδάκι στη Σουάϊμπα στο Ντουμπαϊ.

Εκεί σε μια νυχτερινή βάρδια που έκανα μαζί με το συνάδελφό μου σωτήρη ανακάλυψα κάτι που με έκανε να πέσω από τα σύννεφα. Τι ήταν αυτό…η τρομερή δύναμη του σωτήρη και όχι μόνο. Τι εννοώ….καθώς καθόμουνα στη κουπαστή και ρέμβαζα στο φωταγωγημένο λιμάνι του ντουμπαί ξαφνικά ο σωτήρης με παπούτσι ελαφρύ ελβιέλα (πάνινο) έδωσε μια δυνατή κλοτσιά στη λαμαρίνα του πλοίου που σύστηκε ο τόπος με πολύ έντονο θόρυβο….και δεν πόνεσε καθόλου αλλά αντιθέτως παρέμεινε ήρεμος μπροστά στα γεμάτα απορία μάτια μου. Αυτή ήταν η αρχή …..μετά από καιρό ακολούθησαν και άλλα αξιοπερίεργα γεγονότα.

Γεμάτος ερωτηματικά τέλειωσα τη βάρδια και πήγα στη καμπίνα αλλά παρόλο τη κούραση που είχα από τη δουλειά μου δεν μπορούσα να ησυχάσω και να κοιμηθώ. Σκεφτόμουν συνέχεια το γεγονός που είχε εξελιχθεί μπροστά μου και το κυριότερο που δεν μίλησα γι αυτό καθόλου με τον σωτήρη….να μάθω πως το έκανε και για ποιο λογο. Ή με πια τεχνική και γιατί.

Εκείνο το βράδυ ζήτημα ήταν να κοιμήθηκα συνολικά μια ώρα…..και την άλλη μέρα ήμουνα χάλια στη πρωϊνή βάρδια. Δεν μπορούσα να σταθώ στα πόδια μου και η ζέστη μου φαινόταν αφόρητη….κάποια στιγμή ο σωτήρης μου είπε να φύγω και να πάω στο καπνιστήριο να πιώ νερό και να καθήσω να ξεκουραστώ και αν γινόταν κάτι θα με φώναζε.(όλα αυτά μου τα είπε με συμπάθεια σαν να ένοιωθε ενοχή για τη δική μου κατάσταση) παρόλα αυτά δεν το κούνησα από τη θέση μου και σε όλη τη βάρδεια προσπαθούσα να βρω μια ευκαιρία να ρωτήσω το σωτήρη για τη περιβόητη κλοτσιά. Θα τον ρώταγα πως ακριβώς τόλμησε και έκανε κάτι που αν το είχα κάνει εγώ το λιγότερο να είχα σπάσει το πόδι μου.

Μα πριν προλάβω να ρωτήσω κάτι ….ένα δεύτερο γεγονός με έκανε να απορήσω ακόμα ποιο πολύ και να βυθιστώ πάλι σε περίεργες σκέψεις.

Ξαφνικά ενώ δεν υπήρχε καμία αιτία ο σωτήρης έβγαλε το ρολόϊ του ένα σεικο 5 και το έβαλε πάνω στη κουπαστή και με τη παλάμη του το χτύπησε και το έκανε θρίψαλα. ….δεν ξέρω εάν γνωρίζετε τα ρολόγια σεικο 5 που κυκλοφορούσαν τις δεκαετίες 70-80-90

Πρόκειτε για πολύ γερά ρολόγια που είναι αδύνατον με ένα απλό κτύπημα της παλάμης να έσπαγε…ή απλώς να ράγιζε…..εδώ μιλάμε ότι έγινε θρύψαλα.

Τέλος πάντων δεν είπα και πάλι τίποτα αλλά απλώς εξέφρασα το θαυμασμό μου……

Όμως στο τέλος της βάρδιας ο σωτήρης μου είπε τα εξής λόγια που με έκαναν να ανατριχιάσω και να αναρωτηθώ…..(οι πράξεις μου απευθύνονται μόνον για σένα….επειδή είσαι πολύ καλός άνθρωπος και η ψυχή σου δεν εμπεριέχει καθόλου κακία….που ξέρεις ίσως αντιδρώ έτσι γιατί περιμένω τη βοήθειά σου…..)

Όταν σκέφτομαι τα λόγια αυτά ακόμα και σήμερα ανατριχιάζω γιατί ήταν σαν να άκουγα κάποιον να μου φωνάζει βοήθεια πνίγομαι και ένοιωθα πως δεν είχα ούτε ένα σωσίβιο να του πετάξω για να σωθεί…….

Παρόλα αυτά εκείνη τη μέρα κοιμήθηκα με όλη τη δύναμη της ψυχής μου. Χόρτασα ύπνο….και το μυαλό μου δεν το βασάνισε καμία άλλη σκέψη …….

 σημείωση: το απόσπασμα είναι κατευθείαν από το χειρόγραφο και δεν έχει επεξεργαστεί κατάλληλα (λογοτεχνικά)

One thought on “Απόσπασμα από το «θρίλερ»

Σχολιάστε

