ΣΤΑΓΟΝΕΣ ΑΠΟ ΤΟ ΑΡΩΜΑ ΣΟΥ

Σταγόνες από το άρωμά σου.  Gouttes de votre parfum.  Drops of your perfume. 

Το πρωί σε φιλώ απαλά ενώ κοιμάσαι ακόμα, σε αποχαιρετώ και το άρωμά σου μου λέει μια μεθυστική, γευστική καλημέρα.Dew Drops on Red Flower

Μπαίνω στο αυτοκίνητο και το νοιώθω να υπάρχει εκεί ακόμα. Έχει μείνει από τη χτεσινή βραδυά που περάσαμε μαζί στο θέατρο.

Με το άγγιγμά σου μένει στα ρούχα που φορώ και με ακολουθεί στο γραφείο  μου.  Κάθε λίγο εκεί ανάμεσα στη δύνη της δουλειάς, από το πέτο μου ξεπηδάς απαλά, γεμάτη ζωντάνια, σε αναπνέω με βαθειές ανάσες,χωρίς να με καταλαβαίνει κανείς άλλος. Είναι η μυστική μας συνάντηση.

Όταν στις 10 βγάζω από το χαρτοφύλακα ένα μήλο για να σπάσω το χρόνο με ένα μικρό κενό χωρίς τη σκοτούρα της δουλειάς, είσαι μαζί μου. Είναι τυλιγμένο σε μια χαρτοπετσέτα που έχεις αφήσει πάνω της το φιλί σου με το κραγιόν σου. Αυτό το μήλο είναι το πιο ωραίο. Σκέφτομαι πως σε φιλώ κι εγώ. Έπειτα διπλώνω με προσοχή τη χαρτοπετσέτα, σκουπίζω τα χείλη μου με το φιλί σου, τη βάζω στη τζέπη μου για να σου φέρω και το δικό μου φιλί πίσω στο σπίτι.

Στις 12 σου τηλεφωνώ. Αγάπη μου έλα στο απέναντι «cafe». Θέλω να φάμε ένα γλυκό και να μιλήσουμε για πέντε λεπτά. Το σκάω από το γραφείο. Σε βλέπω να πίνεις το ζεστό καφέ και να τρως, ένα συροπιαστό σαβαρέν, με ερωτικό πόθο. Έχω μόνο πέντε λεπτά ελεύθερο χρόνο. Δεν φτάνει να ζήσω το όνειρο. Σκουπίζω τα χείλη σου από τη κρέμα που στάθηκε θεληματικά πάνω τους. Σε φιλώ και φεύγω. Το άρωμά σου με ακολουθεί.

Στη μία μου τηλεφωνείς. Μου λες σ’ αγαπώ. Τρελαίνομαι. Μυρίζω τα χέρια μου. Από τ’ αγγίγματά σου στο καφέ, οι απαλές νότες της μυρωδιάς σου έχουν μείνει να με ταξιδεύουν μέσα σου. Είμαι εκεί μαζί σου.

Στις δύο σου στέλνω μήνυμα στην ηλεκτρονική σου διεύθυνση. Αγάπη μου ανηπομονώ να έρθω στπίτι. Ανηπομονώ να σε δω. Δυο ολόκληρες ώρες ακόμα  προσπαθώ να σκεφτώ πως θα περάσουν μακριά σου. Σήμερα που ο καιρός είναι ανοιξιάτικος μη πάμε στο γυμναστήριο. Πάμε στο βουνό για περπάτημα. Και μετά θέλω να μαζέψω τα πρώτα ανοιξιάτικα άνθη. Από αυτά που λατρεύεις. Θα τα φέρουμε στο σπίτι και θα τα στολίσεις στα βάζα. Θα τα ποτίσεις με νερό και αγάπη. Κι αυτά θα σου κάνουν συντροφιά για μέρες πολλές, μέχρι να ξαναπάμε στο βουνό…να σου μαζέψω κι άλλα. Εκεί στο χρωματιστό ανοιξιάτικο τοπίο, μετά το περπάτημα θέλω να χορτάσω την αγκαλιά σου. Θέλω να χορτάσω το άρωμά σου ανακατωμένο με τα πρώτα αρώματα της άνοιξης.

Στο πρώτο σκοτάδι της μέρας ο γυρισμός μας στο σπίτι. Κι έπειτα η ερωτική νύχτα. Μια νύχτα που σε όλη τη διαδρομή θα σχεδιάζω μόνος μου μες στο μυαλό μου για νάναι πάλι γεμάτη έκπληξη, ενώ εσύ θα αφήνεις παντού με κάθε άγγιγμα, το άρωμά σου, για να το έχω πάλι την επόμενη μέρα. Για να μπορώ να συνεχίζω να ζω.

Έτσι μετράω τη ζωή μου αγάπη μου. Με τις σταγόνες που μου στάζεις λίγο λίγο το άρωμά σου. Άσε την ανοιξιάτικη βροχή να στάξει πάνω μου όλη σου την αγάπη. Άσε την ανοιξιάτικη βροχή να στάξει πάνω μου τον έρωτά σου.

One thought on “ΣΤΑΓΟΝΕΣ ΑΠΟ ΤΟ ΑΡΩΜΑ ΣΟΥ

Σχολιάστε

