ΜΟΝΟ ΜΙΑ ΜΑΣΚΑ

ΜΟΝΟ ΜΙΑ ΜΑΣΚΑ – Only a mask – Seulement un masque

Μόνο μια μάσκα μπορεί να καλύψει το προσωπό μου απόψε που λείπεις.mask

Λείπει το χαμόγελο μέσα από το μόνιμο και ανίερο χαμόγελό της.

Μόνο μια μάσκα μπορεί να σκεπάσει την απελπισία μου, να σκεπάσει τις σκέψεις μου που ο καθένας μπορεί να τις δει να περνάνε γυμνές μέσα από τη ματιά μου.

Μόνο μια μάσκα μπορεί να εξαφανίσει την αγωνία της έκφρασής μου, να σβήσει την θλίψη που γράφεται με κεφαλαία γράμματα πάνω στις παράλληλες ρυτίδες του μετώπου μου.

Τα χέρια μου θα τρέμουν από αμηχανία, μα θα φαίνεται πως ακολουθούν το ρυθμό της μουσικής.

Μόνο το δάκρυ μου δεν θα μπορεί να κρύψει. Το καυτό δάκρυ που θα στάζει μέσα από το παγερό χαμόγελό της, ρυθμικά και θα ποτίζει το ρούχο μου.

Μα αύριο θα είσαι εδώ. Με λίγο κρασί θα ακολουθούμε το μουσικό κάλεσμα του καρναβαλιού.

Τα χέρια μου σταθερά, με δύναμη θα σε παρασύρουν σε ακραίες χορευτικές φιγούρες.Μέσα από την ίδια μάσκα θα ακούγεται δυνατά το χαμόγελό σου. Ένα χαμόγελο αληθινό από αυτό το ψεύτικο της μάσκας.

Και η δική μου μάσκα θα είναι στεγνή. Δίχως δάκρυ.

Η χαρά του καρναβαλιού θα μας κάνει να πετάξουμε τις μάσκες.

5 thoughts on “ΜΟΝΟ ΜΙΑ ΜΑΣΚΑ

Σχολιάστε

