Γιατί να ραγίζουν οι καρδιές.

γιατί να ραγίζουν οι καρδιέςΓιατί να ραγίζουν οι καρδιές.

_ Φεύγω .

δεν θέλω να το ξανακούσω αυτό.

Ταξίδι ξαφνικό .

Ένα τηλέφωνο μια φράση σου…

Απόψε δεν προλαβαίνω να σε δω. Πρέπει να μείνω οσο μπορώ να γράψω να τελειώσω μες στο γραφείο μου το μικρό.

Δεν θέλω να το ξανακούσω αυτό.

Τον ήχο κλήσης από το κινητό ή το σταθερό.

Όχι…. και μη και ίσως αν προλάβω, για να δω…

όχι…

Δεν θέλω να το ξανακούσω ούτε αυτό.

Ραγίζει η καρδιά μου καθώς σε περιμένω μες στο δωμάτιο το κενό….

_ Μα μη νομίζεις πως…., κι εγώ,

εκεί που η δουλειά μου μακριά σου με κρατά,

πως…..δεν πονώ….

Ραγίζει κι η δική μου η καρδιά, καθώς οι ώρες λες … χάνονται σ’ ωκεανό,

Κι ενώ η σκέψη μου τρελαίνεται και πνίγεται μέσα στις απαιτήσεις της δουλειάς, παρόλα αυτά, με λογισμό, δουλεύω και …μπορώ….

Με μόνη επιθυμία να τελειώσω, τώρα…. αν είναι δυνατό…

Νάρθω στο σπίτι…πριν τα ματάκια σου αγάπη μου

στάξουν το δάκρυ το καυτό….

Ραγίζει και μένα η καρδιά μου όταν σε κάθε τηλεφώνημα είμαι αναγκασμένος να σου πω…

Πως τώρα ακόμα δεν μπορώ….μα ..μη στεναχωριέσαι αγάπη μου….

Ξέρεις… κι απ’ τη ζωή μου πιο πολύ… εσένα αγαπώ….

9 thoughts on “Γιατί να ραγίζουν οι καρδιές.

Σχολιάστε

