Στο Μπαρ SAGA στην Οναχάμα

Στο Μπαρ SAGA στην Οναχάμα

Μέσα στης ομίχλης το γκρίζο χρώμα λίγο μπλε έπεφτε από τη φωτεινή πινακίδα του μπαρ SAGA πάνω στον υγρό δρόμο και μου θύμιζε τη θάλασσα.

Σε περίμενα έξω. Κοίταζα το ρολόι. Ποιος ξέρει πόσες φορές, το έβλεπα και το ξανάβλεπα.

Τα έβαζα με τον εσωτερικό εαυτό μου που με ρώταγε χωρίς φωνή …. «θα ρθει; Δεν θα ρθει»… και με σκότωνε.

Πάνω στη μαύρη άσφαλτο του στενού δρόμου,μες στο θολό τοπίο της ομίχλης, τα κόκκινα παπούτσια σου, σαν δυο μικρά πετρόψαρα που σπαρταρούσαν, έφεραν το χρώμα στη ματιά μου.

Ο ήχος από το περπάτημά σου μέσα στη παγωμένη  ησυχία του μυαλού μου, σκότωσε τον άπιστο εαυτό μου και έσβησε τη κάθε μου ανησυχία.

Ξύπνησε κάθε επιθυμία… ο ερχομός σου…μου έδωσαν δύναμη τα φιλιά εκείνης της συνάντησης..λες και θα σημάδευαν μια ολόκληρη ζωή…

Και ύστερα η μυρωδιά απ’ το άρωμά σου. Η αγκαλιά σου, φρέσκια γεμάτη άνθη και φυτά η ανάσα σου. Πράσινο χρώμα , δυόσμος και μέντα και λευκό γιασεμί από ελληνικό νησί.

Καθώς έπαιρνα στα χέρια μου το ελαφρύ παλτό σου  έβλεπα τους βελούδινους ώμους σου να λάμπουν μέσα στο μουσικό και φωτεινό περιβάλλον του μπαρ. Περπάταγες προς το διθέσιο καναπέ, ανεπηρέαστη από το ρυθμό της μουσικής, κι εγώ θαύμαζα το κάθε σου βήμα.

Νιώσαμε το ποτό που έρρεε μέσα μας καυτό αφήνοντας ν’ ακούγεται πιο δυνατό, τον ήχο απ’ τα μικρά κομμάτια του  πάγου, καθώς άδειαζαν τα κρυστάλλινα ποτήρια μας, το ένα μετά το άλλο…

Μέσα στο μπαρ SAGA στην Οναχάμα, σου έδωσα μια υπόσχεση αγάπη μου, να σ’ αγαπώ για πάντα.

Βλέπω τους γυμνούς βελούδινους ώμους σου να λάμπουν από το φως του ήλιου καθώς ξαπλώνεις στην άμμο.paralies-gia-zeugaria-08

Η θάλασσα είναι ακόμα απ’ το χειμώνα παγωμένη. Ο ήλιος ζεσταίνει τα πολύχρωμα βότσαλα.

Κι εγώ τα μαζεύω στα χερια μου και σου τα βάζω ένα ένα ζεστά στη πλάτη…το ένα μετά το άλλο…

Μα τι τον θέλουμε τον ήλιο;….τί τα θέλουμε τα ζεστά βότσαλα;…αφού οι καρδιές μας καίνε….αγάπη μου ακόμα… Πάμε να κολυμπήσουμε.

Με την αγάπη μας να ζεστάνουμε τη θάλασσα. Να φέρουμε ξανά το καλοκαίρι….

6 thoughts on “Στο Μπαρ SAGA στην Οναχάμα

Σχολιάστε

