Ερωτικές Φυσσαλίδες

Ερωτικές Φυσσαλίδες

tender-kiss-on-sea

Έμαθα να χορταίνω τη πείνα μου με ένα ποίημα και δυο κεράσια, εκεί που σβήνει τα βήματα το απαλό κύμα…

Προσπαθώ το  διάλογο στη θάλασσα την ώρα που κολυμπώ.

Εκεί μες απ’ το δροσερό λαχάνιασμα στα άπατα νερά, σου λέω τις αλήθειες μου.

Μαθαίνω τις δικές σου…

Κι οι φυσσαλίδες πλέουν ερωτικά… σαν τα γλυκά λόγια σαν τα καυτά φιλιά σου και μετά εξαφανίζονται…

Κοιτάζω τη μακρυνή στεριά…πόσο μικροί φαίνονται όλοι εκεί έξω..

Κι εμείς ακόμη πιο μικροί… καθόλου δεν φαινόμαστε…κρυμμένοι μέσα στο νερό μέχρι τις μύτες μας…. Ποιος να κοιτάξει μέχρι εδώ…. Ποιος μπορεί να δει τις φυσσαλίδες μας.

Σκούρυνε ο βυθός , βαθειά νερά, ρίγησαν  τα κορμιά.

Να βγούμε  στη στεριά. Θέλω να ξαπλώσω δίπλα σου, ν’ ακουμπήσω πάνω σου….

Επιθυμίες , φυσσαλίδες…

Δυο κεράσια τα χείλη σου, αγάπη μου…

κι ένα ποίημα το φιλί σου, .γι’ αυτά ζω.

6 thoughts on “Ερωτικές Φυσσαλίδες

  1. Δημήτρη είχα καιρό να μπω και τώρα σε διαβάζω….μου αρέσει η γραφή σου με ηρεμεί με θυμώνει με προβληματίζει με ταξιδεύει..να είσαι πάντα καλά!

    • Σ’ ευχαριστώ πολύ Κατερίνα! Χαίρομαι που σου αρέσει η γραφή μου όπως λες. Το θεωρώ μεγάλη τιμή.Νάσαι καλά μου δίνεις κουράγιο για συνέχεια στο γράψιμο.

Σχολιάστε

