Το πρώτο σου χαμόγελο

Το πρώτο σου χαμόγελο

R1683-Jasm-grand-single

Μάζεψα φρέσκα πρωινά  γιασεμιά

Τα πέρασα ένα ένα σε  πευκοβελόνες

Τα στόλισα για να στα δώσω στα χέρια.

Να τα μυρίσεις να πλημμυρίσεις από την ευωδιά τους

Πότισα τις γλάστρες να ξεδιψάσουν τα φυτά…

Έγειρα τη τέντα να πλουτίσω τη σκιά…

Σκούπισα την αυλή από τα πεσμένα φύλλα της νύχτας…

Έριξα νερό… στα μάρμαρα να φέρουν περισσότερη δροσιά.

Ήπια νερό χωρίς ποτήρι…έτσι μέσα απ’ το χέρι…

Λατρευτό καλοκαίρι

Έβαλα τα μαξιλάρια στις πολυθρόνες…

Έγινε η αυλή σαν στούντιο έτοιμο για φωτογράφιση…

Εκεί θα περπατήσεις με το αέρινο λευκό φορεμά  σου

Εκεί θα μου πεις…καλημέρα…

Εκεί θα πιούμε το καφέ μαζί…

Εκεί θα σε φωτογραφίζει η ματιά μου σε διάφορες πόζες…

Καθώς θα διώχνεις τα τελευταία μουδιάσματα του ύπνου με χασμουρητά και τεντώματα…σαν παιδί…

Θα παρακολουθώ τα ματόκλαδά σου σε κάθε στιγμιαίο κλείσιμο…

Μαντεύοντας στο βάθος των ματιών σου, τα πρωινά σου αισθήματα

Με άρωμα γιασεμί, με άρωμα καφέ κι ένα φιλί….

Θα περιμένω να αντικρύσω το πρώτο της μέρας χαμόγελό σου… καθώς θα σε βάζω μέσα στην αγκαλιά μου…

Ύστερα, Κρύα βερύκοκα, μισό εσύ μισό εγώ κάθε φορά…

Θα σου σκουπίζω τα χείλη με φιλιά και χαμόγελα

Πολλά πρωινά χαμόγελα… για το ξεκίνημα της μέρας

Περιμένω να ξυπνήσεις αγάπη μου…

Μήπως ξέχασα τίποτα…

Το καναρίνι έπλυνε τα φτερά του κι άρχισε να σου τραγουδά.

Γι αυτό μου αρέσουν τα πρωινά…έχω τόσα πολλά πράγματα

να κάνω για να σ’ ευχαριστήσω.

2 thoughts on “Το πρώτο σου χαμόγελο

Σχολιάστε

