Φοίνιξ και Κάμινος και Υδροχόος, δείξτε μου τον αστερισμό του Γλύπτη

athens09

Μουσειακές, φωτεινές εντυπώσεις

Σαν μαρμάρινοι όγκοι,μεταφέρονται με δυσκολία πάνω σε αρχαίους λιθαγωγούς, οι σκέψεις μου

Στις απέναντι της ζωής όχθες

Αγαλμάτινες οι επιθυμίες μου νοσταλγούν γλύπτες ξακουστούς

Που χαϊδεύουν και ψηλαφίζουν  τη δημιουργία τους μετά από κάθε λεπτομερή σμίλευση

Παντοτινή, αιώνια ζωή το μαρμάρινο άγαλμα σαν του δημιουργού του

 

Αιώνια ζωή…. Το άγαλμα….

Κι εγώ… σύντομος θάνατος.

Ξαπλώνω στην αγκαλιά του κάκτου.

Θέλω να αδειάσω τις φλέβες μου απ’ το αίμα. Να γίνω λευκός… να γίνω μάρμαρο…να γίνω άγαλμα… να ζήσω αιώνια.

Μα η πέτρα με διώχνει…. Ανακρυστάλλώνω μόνο τη σκέψη μου και ο θάνατος με περιμένει στο χώμα.

Τα ματωμένα μεγάλα αγκάθια του κάκτου σαν κρυστάλλινες βελόνες αντικατοπτρίζουν στο γυαλιστερό αστραφτερό άγαλμα τις αποχρώσεις του κόκκινου και του προσδίδουν προσωρινά νεκρικές στιγμές από το θάνατό μου.

Κι η ψυχή μου ταξιδεύει μες στους αστερισμούς…

Φοίνιξ και Κάμινος και Υδροχόος… δείξτε μου τον αστερισμό του Γλύπτη, εκεί να πάω να κατοικήσω…

Θέλω να είναι αμφιφανής η θέα του τάφου μου…. Από εκεί ψηλά.

Να βλέπω περήφανα, το τόπο που γεννήθηκα. 

αρχείο λήψης (7)

Dimitris Manousakis  Οι φωτογραφίες είναι από το διαδίκτυο Ακαδημία Αθηνών Απόλλωνας Κιθαρωδός – Πρόμαχος Αθηνά & Πλάτωνας

2 thoughts on “Φοίνιξ και Κάμινος και Υδροχόος, δείξτε μου τον αστερισμό του Γλύπτη

  1. Αϋπνίες και έπεσα σε αυτό θα έλεγα αριστούργημα σου, ας πούμε πιο παιδικά, μαγικό κείμενο σου. Με μετέφερες στην άλλη πραγματικότητα, στην άλλη διάσταση, στην άλλη όχθη όπως λες, ταξίδεψα μαζί με τα λόγια σου επιθυμώντας σιμά σου την χάρη του αγάλματος. Ζήλεψα την αγάπη του γλύπτη για τη λεπτομέρεια, θαύμασα την αιωνιότητα σφυρηλατημένη σε πάλλευκο παρθένο μάρμαρο, έγινα και εγώ στη φαντασία μου θυσία ώστε να ψυχανεμιστώ την υφή της ψυχής που περιγράφεις. Μα κατάρα, ναι, είμαστε όντως δεμένοι με το χώμα που μας γέννησε, μια υποψία πήρα και εγώ από τα μυστικά της πέτρας, είδα την ψυχή σου να καρτερά τους αστερισμούς στην σωστή τροχιά και είδα σαν λαθρεπιβάτης το μεγαλείο.

    • Φίλε Κώστα καλημέρα. Σ ευχαριστώ για τα τόσο όμορφα και ποιητικά λόγια σου που παντα για μένα είναι πολύτιμα και ξεχωριστά.Χαίρομαι που «μπόρεσα και σε πήρα μαζί μου» σ’ αυτό το ταξίδι που έκανα. Χαίρομαι που σε άγγιξε τόσο ο «αστερισμός του Γλύπτη». Πρωινέ μου επισκέπτη, σου εύχομαι καλό ξημέρωμα.

Σχολιάστε

