Φόνισσα Ευρώπη

«γιατί κάποιοι τρώνε μόνο τους λιασμένους σπόρους από το πεπόνι, Ευρώπη»

Άγρια νύχτα, διάλεξες να με αρπάξεις

Δεν πρόλαβα να πιω ούτε νερό…5891077062_8bd6b1f0a5_z

Μοίρα μαγεμένη, μυστήρια, σκοτεινή

Μέσα από του νότου σου την αγκαλιά.

Του μύθου η δύναμη στο άφωτο πρόσωπό σου

κάνει τα φρύδια σου πουλί αρπακτικό

ας το χρυσό, το στέμμα, και το μίσος καλά φυλαγμένα στο βορρά σου…

κι έρχομαι μαζί σου αδύναμος στο πιο σκοτεινό μέρος της θυσίας μου.

αφύλακτο το πεπρωμένο μου το διεκδικείς με μανία

και οι δαίμονες που σε βοηθούν προσπαθούν να εισβάλουν στη λιγοστή ψυχή μου.

Ούτε ένας ιστός να κρατήσει το μένος των επιθυμιών σου.

Ορίστε! λοιπόν τι περιμένεις;

Το βάρος του κορμιού μου ελαφρύ και μόνον αβαρείς σκέψεις κουβαλάω μαζί μου

Που δεν τις βλέπεις, είναι μυστικές… είναι ότι μου ανήκει από τη ζωή. Ότι έμαθα. Ότι θα πάρω μαζί μου.

Τραγούδι από ζαρωμένα χείλη ακούω

Γριά γυναίκα μοιρολογείς, παθιασμένη με τη κατάρα και τα δηλητήρια στα ζαχαρωτά… που μοιράζεις στα παιδιά σου και τα σκοτώνεις…

Μαγεμένος είμαι και το βλέμμα μου χάνεται στο σκοτεινό δρόμο σου…

Διαλέγω το θάνατο για παντοτινή ζωή. Αψηφώ το μαχαίρι που πρόκειται με δύναμη να μου καρφώσεις στη πλάτη…

Θυσιάζομαι μήπως κι ο μύθος τελειώσει…

Δυο χάρες είναι γραμμένες να ζητήσω…

Άσε το σκύλο μου ελεύθερο, κάποιον θα βρει να αγαπήσει σαν εμένα…

Μη με πας στη θαλασσα που τόσο αγάπησα…

Σε φαράγγι, ανάμεσα στα βράχια του βουνού μαχαίρωσέ με, δεν θα σε δει κανείς…

Θα τα σκεπάσει όλα το χιόνι… ακόμα και το αίμα…

Στη θάλασσα δεν υπάρχει τίποτα κρυφό… εκεί πάνω στο κύμα θα ζήσει η ψυχή μου για πάντα.

Θα αναρωτιέται αν τέλειωσε ο μύθος.

Φόνισσα Ευρώπη. Χωρίς ρεφραίν το τραγούδι σου. Μονότονος σκοπός από τρεμάμενα χέρια στις χορδές μιας κιθάρας…

Φόνισσα Ευρώπη. Τι περιμένεις; Δωσ’ μου τη μαχαιριά.

Dimitris Manousakis — Η φωτογραφία είναι από το διαδίκτυο

One thought on “Φόνισσα Ευρώπη

  1. Παράθεμα: ”Φόνισσα Ευρώπη” Δημήτρης Μανουσάκης | christinadelta

Σχολιάστε

