Ο κήπος των Εσπερίδων

Tenerife-Canary-Islands

Ήπια κρασί να ξεμεθύσω από την ανία της εποχής.

Σελιδοδείκτης στο μύθο η επιθυμία μου για ταξίδι

Θέλω να βρεθώ εκεί που αγγίζονται οι κόσμοι.

Να περπατήσω στην άμμο κι η θάλασσα να μου μαζεύει τα βήματα κάτω από τα πόδια μου.

Θέλω να δω τον άνεμο να παιδεύει τη θάλασσα, να δω τη θάλασσα να φλερτάρει το βράχο.

Θέλω να δω τη λάβα να σταματά στη προσευχή, εκεί στη πόρτα μιας εκκλησιάς.

Θέλω να νιώσω τις δονήσεις στο χώμα και τους βρυχηθμούς του ηφαίστειου.

Θέλω να καταλάβω γιατί είμαι άνθρωπος και ζω. Θέλω να περπατήσω στο Κήπο των

Εσπερίδων.

Με άκουσε ο Ηρόδοτος και μου έδειξε πόσο μακρυά πρέπει να πάω. Θα ταξιδέψεις με τον ήλιο μου είπε. Κι αυτός θα σε αφήσει πριν πέσει στα νερά του ωκεανού να κοιμηθεί…

Ήπια κι άλλο κρασί για να γευτώ τη χαρά που φέρνει το ξεκίνημα του ταξιδιού. Κι έφυγα…

Τενερίφη αιώνια άνοιξη! Σάντα Κρουζ ανοχύρωτη πόλη! Χωρίς κάστρα και πολεμίστρες, χωρίς πειρατές.

Θέλω η βροχή να πέσει πάνω μου απ’ τα σύννεφα που σπρώχνει ο άνεμος του ατλαντικού να πιω νερό από αυτό που η βλάστηση πίνει… Να δω το άνθος του κάκτου να λέει ευχαριστώ στον ήλιο… μια μέρα μόνο…

Φουέρτε Βεντουρα ! Λας Πάλμας ! λιμάνια με καημούς και έρωτες ναυτικούς των αποστάσεων, προσωρινούς, όμως αξέχαστους. Συλλογές φυλακτών…

Λανθαρότε! Καμμένη γη. Στεγνή σαν από τη δίψα της διαδρομής. Ξαπλώνω στους αμπελώνες σου και γεύομαι την υγρασία των αγκαλιών σου. Χορταίνω τη δίψα μου με το άρωμα των σταφυλιών σου. Τόσες αγκαλιές η μια δίπλα στην άλλη…

6 (1)

Πέφτω στα γόνατα και προσκυνώ πάνω στο χαμηλό σκαλί της Μάρτσα Μπλάνκα. Εκεί που η ρέουσα λάβα φοβήθηκε το κλάμα των ανθρώπων και σταμάτησε.

Πίνω κρασί και γελώ, φτερνίζομαι καθώς ανασαίνω την ηφαιστιακή σκόνη. Ποιος να με σκέπτεται άραγε;

Τενερίφη! Αιώνια άνοιξη!

Κι ο ήλιος με άφησε στο Κήπο των Εσπερίδων, έτσι ακριβώς όπως ο Ηρόδοτος μου είπε, με λόγια απλά.

lanzarote__wallpaper

Dimitris Manousakis –Οι φωτογραφίες είναι από το διαδίκτυο.

2 thoughts on “Ο κήπος των Εσπερίδων

Σχολιάστε

