Τρόμος Πάρκινσον


 

  • Γιατί η αγάπη βοηθάει τη θεραπεία.Το χάδι χαλαρώνει τους μύες. Η αγκαλιά φέρνει τον ατάραχο ύπνο, σε κάποιον που το έχει ανάγκη. Όπου μπορείς… κι όποτε… δείξε την αγάπη σου.
  • Η Αθήνα τον Αύγουστο αδειάζει από κόσμο και αυτοκίνητα. Τα λιγοστά αυτοκίνητα τρέχουν με μεγαλύτερη ταχύτητα. Αυγουστιάτικη ταχύτητα… Μια ηλικιωμένη γυναίκα που πάσχει από πάρκινσον περπατά, φτάνει στην ακρη στο πεζοδρόμιο μα δύσκολα μπορεί να περάσει κάποιο δρόμο μακριά από τα φανάρια…  Κάποια στιγμή ένας νεαρός άντρας που οδηγεί μια μηχανή μεγάλων κυβικών, σταματά κοντά της. Παρκάρει στην άκρη του δρόμου, βγάζει το κράνος του της μιλάει, πιάνει το χέρι της και τη βοηθάει να περάσει το φαρδύ δρόμο με ασφάλεια. Όσο κι αν αδειάσει αυτή η πόλη… δεν μένει ποτέ χωρίς ανθρώπους….ανθρώπους που μοιράζουν αγάπη, χαμόγελα, που φέρνουν την έμπνευση για ένα ποίημα.

 images (25)

Δως μου τα χέρια σου, στα χέρια μου

Να μοιραστούμε τους κραδασμούς της αγωνίας

Άσε τα χάπια, δεν θα τα χρειαστείς σήμερα…

Θα έχεις την αγκαλιά μου για ανακούφιση.

Ακούμπησε το κεφάλι σου στο στήθος μου

Άκουσε τη καρδιά μου. Άκουσε τα  λόγια που σου ψιθυρίζει.

Χαϊδεύω τα ασημόλευκα μαλλιά σου και νιώθω το βάρος σου

Να γίνεται δικό μου…

Ηρέμησες. Τα ζαρωμένα από τα χρόνια χέρια σου μες στα δικά μου έγιναν παιδικά.

Οι δονήσεις του άγχους σταμάτησαν όπως σταμάτησαν οι πόνοι στο κορμί σου.

Πόσο όμορφη είναι σήμερα η ημέρα! Για μένα και για σένα.

Πόσο διαφορετική!

Χαμογελάς δυνατά και νιώθω το χαμόγελό σου στη καρδιά μου.

Θα περάσω και αύριο να σε δω…. Να μείνω μαζί σου…. Να χορτάσεις πάλι

Τον ατάραχο ύπνο που σου πρόσφερε σήμερα η παρουσία μου.

Θα περάσω να σου φέρω ένα χαμόγελο, να μιλήσουμε,να πάρω το δικό σου χαμόγελο… το χρειάζομαι.

3 thoughts on “Τρόμος Πάρκινσον

Σχολιάστε

