Μασκαράς Εκατομμυριούχος

P1010025

Πήρα μάσκα από μαύρο σατέν με χάντρες και με πούλιες

Πήρα σερπαντίνες σε όλα τα χρώματα, πήρα σφυρίχτρες πολύχρωμες, αναπτυσόμενες σαν τις ουρές των πιθήκων

Πήρα και ψηλό καπέλο.

Ξέχασα να πάρω κομφετί

Δεν πειράζει

Είχα κάποιες οικονομίες σε ένα συρτάρι. Δύο πολύχρωμα μεγάλα πακέτα, σφικτά δεμένα, από χαρτονομίσματα, κίτρινα, πράσινα και μωβ.

Μέχρι το βράδυ του χορού θα τα έχω κόψει όλα. Θα τα έχω κάνει κομφετί.

Πόσο χαρούμενος είμαι όταν καταστρέφω αυτά που όλοι μου ζητάνε με επιμονή…

Τι ηδονή!

Όταν αυτά που οι τράπεζες λαχταρούν τόσο πολύ, εγώ τα κάνω κομφετί.

Σκιά η καλύβα στο πανί, σκιά και το παλάτι και η ζωή, άμμος στο χωνί.

Λέω να ντυθώ εκατομμυριούχος αυτό το χρόνο! Στο χορό των μασκαρεμένων.

Να μη ταιριάζω καθόλου με αυτό που πραγματικά είμαι…

Η αφίσα από το διαδίκτυο Νηπιαγωγείο Morning Star Αποκριάτικο Πάρτι

7 thoughts on “Μασκαράς Εκατομμυριούχος

  1. Ακούγεται Δημήτρη σαν μια επανάσταση με βαθιά φιλοσοφία. Μένω έκπληκτος! Φαντάσου λέει στην Ευρώπη που ονειρευόμαστε να μπορούσαμε να συνενοηθούμε με κάποιο τρόπο όλοι και να βγούμε στους δρόμους με ότι χαρτονομίσματα μας έχουν μείνει και να τα κάνουμε κονφετί μπροστά στα Κοινοβούλια… Απερίγραπτα όμορφη η σκέψη σου. Σου βγάζω το καπέλο, όχι το ψηλό. 😉

    • Χαίρομαι Κώστα που πάντα εκτός του καλού λόγου που έχεις να μου πεις, αγγίζεις τη σκέψη μου μέχρι βάθους.Σ ευχαριστώ πολύ. Έτσι πραγματικά είναι μια σκέψη … επαναστατική … λόγω των ημερών καρναβαλική…

  2. Παράθεμα: Μασκαράς Εκατομμυριούχος… « απέραντο γαλάζιο

Σχολιάστε

