Ο Ναυαγός Του Ουρανού

 

 Aeroplano

Ή ταξιδεύουμε ή περιμένουμε νάρθει κάποιος  από ένα ταξίδι.

Ο ωκεανός, απέραντος και μυστικός

Βασανίζει με επιμονή την σκοτεινή σκέψη μου

Στύβει το νου μου σαν ένα σπόγγο

Και πλημμυρίζει την απεραντοσύνη του με τα δάκρυά μου

Στέκομαι όρθιος και κοιτάω τη φωτεινή πινακίδα του αεροδρομίου με τις αφίξεις

Μια άφιξη με νοιάζει τώρα. Μια άφιξη που αργεί. Ας είμαι αλλού. Ας είμαι μακριά. Αυτή η άφιξη με νοιάζει τώρα.

…………………………………………………………………………………………………………………………………………

Ταξιδεύει, πετώντας στον ουρανό κι ακουμπά στην άκρη του προσκέφαλου

Κοιμάται ενώ συγχρόνως ακούει το συνεχή ήχο από τις μηχανές του αεροπλάνου

Ονειρεύεται τις αγκαλιές κατά την άφιξη στο προορισμό του…

Ονειρεύεται τη χαρά, τον αγγίζει η αγάπη των δικών του ανθρώπων…

Ουρανέ, απέραντε, τόσο γνωστέ και τόσο άγνωστε

Μη τον ξυπνάς. Άσε τον ήχο από τις μηχανές του αεροπλάνου να συνοδεύει τον ύπνο του.

Ας τον να ζήσει μέσα στο όνειρο αιώνια, σαν ένας χαμένος δικός σου ναυαγός.

………………………………………………………………………………………………………………………………………….

Άκουσε ο ουρανός. Και πήρε τη ψυχή του. Τη πήγε μακριά την έκρυψε καλά…

Ποτέ να μη ξυπνήσει και χάσει το όνειρο που του έδοσε χαρά.

_Τώρα έγινε η λύπη μου απέραντη και μυστική. Πόνος βουβός και δάκρυ ωκεανός… καθώς διαβάζω του άδειου τάφου την επιγραφή.

Για του ουρανού το ναυαγό να πω μια προσευχή

Μέχρι να ονειρευτώ κι εγώ τόση χαρά, πετώντας πάνω απ’ τον απέραντο ωκεανό σαν αστραπή.

…………………………………………………………………………………………………………………………………………….

Ρίσκο η ζωή. Το διαλέγουμε μόνοι μας. Ισορροπούμε σε τεντωμένο σχοινί. Και ταξιδεύουμε…   

6 thoughts on “Ο Ναυαγός Του Ουρανού

Σχολιάστε

